آرینآرین، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آرین...هدیه خدایی

کنجد کوچولو

1394/11/4 10:15
نویسنده : مامانی
38 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه فهمیدیم تو اومدی توی دلم خونه کردیچشمک هی هممون دلمون می خواست زودی بریم سونوگرافی و ببینیمتمحبت...البته چه دیدنیییییی...تو آخه اندازه یه کنجد بودی...خندهقه قهه

 

خلاصه رفتم دکتر و برام سونوگرافی نوشت برای هفته هشتم تعجب و خععععیییلی طول کشید تا شد هفته هشتم خسته

 

اضافه کنم که توی قسمت سفید یه لکه های سیاه هست  اون سیاهی سمت چپ بالا یه لوبیای سفید کوچولو خوابیده...محبت

 

اینم از دیدن تو... ضربان قلب کوچیکتو محبتدیدیم ولی دکتر گفت دستگاهشو ندارم که صداشو بشنوین..

 

من و بابایی کلی با همینم ذوق کردیم بعدش اومدیم خونه و من از بوی غذای همسایه که از پنجره میومد حالم بد شد سبزببین چه مامان بی جنبه ای داریقه قهه

بعد از ما نوبت عزیز جون و آقاجون شد که هی این عکس خوشگلتو به همه صورت بگیرن تا بلکه تو پیدا باشیزیبا

بعدشم دایی و زن دایی عکستو دیدن و ذوق کردن

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)