آرینآرین، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

آرین...هدیه خدایی

مامان و مشغولیت های جدید

1395/8/24 22:01
نویسنده : مامانی
49 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق کوچولوی مامان...

قبلا گفته بودم که برای رفتن به عروسی برنامه ریزی کرده بودمخندونک...باید همچین شیک و مجلسی رفتار می کردم زیباتا تو اذیت نشی ...ولی قبل از اینکه خدای نکرده من اذیتت کنم توی فسقلی اذیتاتو شروع کردی ...دلخور

می دونی چرا؟ چون برام سوغاتی فرستاده بودی ...یه مشت قرص و ویتامین و آمپول و سرم...بدتر از همه تهوع های تموم نشدی و نفس گیر و رفتن به بیمارستان...خسته

خلاصه که از عروسی من که هیچ ،عزیز جون هم چیزی ازش نفهمیدقهر

این گلها رو عمو محمودت برام آوردهزیبا...چند تا گلدون پر از گل های رنگارنگ محبت...اولین گلهای بعد از بودن تووووو....چشمک

 

فندق کوچولوی مامانی ...تو بهونه زندگی منیمحبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)